Rimmel Pakiet Recenzentki

8 rano a ja już odbieram przesyłki. Lekko zaspana ale już wprawiona w dobry nastój odebrałam paczkę od kuriera. Cienka lekka koperta i przez chwilę zastanawiałam się co w niej mogę znaleźć, otwieram powoli a w środku kolejna elegancka koperta w miedziano złotawym kolorze sygnowana marką Rimmel. No i w końcu przypomniałam sobie 😀 udało się załapałam się jako recenzentka najnowszej maskary Rimmel Wonder’full z olejkiem arganowym. Czad! W kopercie znalazłam 2 maskary jedna dla przetestowania dla mnie a druga dla wybranej przez mnie kolejnej testerki, już jedną mam na oku 😛 Maskara wydaje się być rewelacyjne, szczoteczka okrągła i elastyczna co będzie ułatwiało aplikacje maskary. Tusz na zewnątrz wygląda rewelacyjne, bardzo ekskluzywne opakowanie, dość duża tuba, no i napewno będę go testować jeszcze dziś, jestem niesamowicie ciekawa efektów !

obraz 2375

obraz 2378

obraz 2379

2 Comments Add yours

  1. Magdalena Ś. pisze:

    Też właśnie czekam na kuriera 🙂 Kilka dni wcześniej dostałam maila od Rimmel, że się udało – może Twój gdzieś w spamie znikł?

    1. asiamonka pisze:

      może znikł ale ważne że paczuszka dotarła 🙂 no i Tobie też gratuluję ! takie testy to czysta przyjemność 🙂

Skomentuj

