ASTOR Shine DeLuxe – Jewels

Jako Ambasadorka Piękna marki Astor nie mogę nie napisać o kosmetykach tejże firmy. Dzisiaj zupełny hit który podbił moje serce a konkretnie błyszczyk do ust ASTOR Shine DeLuxe Jewels. Błyszczyk z aplikatorem, w pięknym eleganckim pojemniczku. Uwielbiam błyszczyk i pomadki ale ten jest wyjątkowy. Kolor idealny na lato Precious Amethyst (008) w pojemniczku wygląda na śliwkę jednak na ustach jest mało widoczny, ale efekty jakie daje są niesamowite. Posiada mini drobinki brokatu, konsystencja gęsta i lepka co na ustach daje mega efekt. Usta po pomalowaniu długi są nawilżone i do tego wyglądają powalająco. Wydaję mi się że te połyskujące elementy wizualnie powiększają usta co w sumie mi nie jest potrzebne ale usta naprawdę powalają. Pięknie się mienią i odbijają światło, nie jestem profesjonalną kosmetyczką ale wydaję mi się że przy pełnym makijażu tak pomalowane usta zwracają na siebie uwagę, więc oczy powinny być stonowane. Błyszczyk rewelacyjny z funkcją 2 w 1 nadaje blask oraz długotrwale nawilża. Na pojemniczku informacje że kolor utrzymuje się do 6 godzin i śmiało mogę to potwierdzić. Jestem niesamowicie z niego zadowolona, i cieszę się że mam okazję go przetestować i zachować dla siebie bo idealnie pasuje do mnie i mojej kosmetyczki.

obraz 2361

usta

Skomentuj

