Artego – New Hair System – maska do włosów

Jako testerka 7 edycji testów Face& Look box mam okazję przetestować kilka nowości w tym maskę do włosów marki Artego – New Hair System. Maska w bardzo eleganckim a nawet powiem ekskluzywnym słoiczku o matowym wykończeniu. Czarna ze złotymi napisami o dużej pojemności 250ml. Jak na pierwszy rzut oka wszystko gra. W środku bardzo gęsta jakby gumowa maź o biało-perłowym zabarwieniu, i nie zbyt przyjemnym zapachu jakby leku. Maskę nakładamy na umyte wcześniej włosy i pozostawiamy na 10 minut. Wcieram maskę w pasma włosów i zostawiam na dłuższą chwilę. W trakcie aplikacji już czułam że maska ta chyba nie nadaje się do moich włosów bo robią się nie miękkie jak powinny a sztywne wręcz sianowate i skołtunione, no ale efekty mają być po jej zmyciu. Maskę na włosach trzymałam te wskazane 10 minut i przy zmywaniu miałam wielki problem, bo włosy splątały się a na opakowaniu obiecywano że ułatwi rozczesywanie. Włosy opłukałam, wysuszyłam i efektów brak a wręcz byłam bardzo niezadowolona. Włosy nie były nawilżone, odżywione i tym gorzej bo miałam problem z ich rozczesaniem. To była pierwsza próba, ale nie chciałam maski spisywać na straty więc po paru dniach spróbowałam raz jeszcze, i niestety efekt był ten sam. Myślę że może mam za cienkie włosy a maska ma zbyt mocną konsystencję, choć keratyna hydrolizowa powinna zmiękczać włosy, ale zawartość gumy guar w tej masce sprawia że do moich włosów się nie nadaje, być może jest ona przeznaczona dla gęstych  grubych włosów a nie cienkich jak moje. Ja niestety odstawiam ją w kąt i szukam czegoś innego.

obraz 2347obraz 2350  obraz 2349

Skomentuj

