VIP Tester Schwarzkopf paczka Ambasadorki

Jak to dobrze że ktoś o nas dba. Dziś przyszła paczka od marki Schwarzkopf z kosmetykami do pielęgnacji włosów. W zestawie znalazło się 12 kosmetyków w tym farby do włosów, odżywki, szampony i inne produkty pielęgnacyjne. Jako Ambasadorka marki mam ten przywilej i cieszy mnie to bardzo że mogę testować nowości, uwielbiam być rozpieszczana i otwierać takie paczuszki, wtedy czuję się jak dziecko i cieszę z każdej jednej rzeczy. No i dziś miałam się z czego cieszyć, moja mama i przyjaciółka. Jako że moim zadaniem jest testowanie i promowanie marki nie tylko ja na tym korzystam, ale i najbliższe mi osoby. Taka zawartością można się podzielić szczególnie że tym razem dostałam kilka farb do włosów a ja póki co z blondu nie schodzę.

W paczce testowej znalazłam:

* farbę do włosów kolor – Intensywna czerwień, Czekoladowy brąz, nugatowy brąz i mój kolor jasny chłodny blond.

* coś co od zawsze chciałam przetestować spray rozjaśniający do włosów blond z linii blonde ULTIME

* szampon Gliss Kur oraz olejek dodający blasku

* szampon, odżywka, maska oraz balsam upiększający Essence ULTIME – cała seria do reperacji zniszczonych włosów

* no i lakier TAFT przyjaciel każdej kobiety 🙂

Paczka bardzo interesująca i intensywnie pielęgnująca włosy. Jak ja lubię być rozpieszczana takimi niespodziankami 🙂

obraz 2342 obraz 2343

obraz 2344

obraz 2345

 

Skomentuj

