Mikrodermabrazja KORUND od Biocosmetics

Ostatnio nie miałam czasu aby zadbać o siebie w 100% niestety praca, praca i raz jeszcze praca ale od piątku jestem na urlopie więc nadrabiam zaległości. Jakiś czas temu pokusiłam się na mikrodermabrazje – głęboki peeling do wykonania samemu w domu. Na ekobieca.pl kupiłam saszetkę 125g proszku do rozrobienia w domu. Nie ukrywam że chwilę leżała w szafce czekając na odpowiedni dzień aż w końcu z mama wzięłyśmy się za upiększanie. Mikrodermabrazja Korund kosztowała mnie 7,99zł patrząc na ceny zabiegu w salonie to jest to kropla w morzu, szczególnie że ta niewielka saszetka starczy na niejednokrotną aplikację. Na przetestowania peeling założyłam na twarz, szyję i dekolt. Proszek a raczej pyłek który mieni się jak diamenciki należy zmieszać z nietłustym kremem, balsamem lub żel do mycia ciała. Ja do tego użyłam delikatnego kremu do twarzy. Korund zmieszać w stosunku 1:6 1 łyżka pyłku z 6 łyżkami kremu. Taką ilością można spokojnie wypeelingować całe ciało. Maź jaka powstała nakładamy na skórę i masujemy, po czym pozostawiamy na kilka chwil i spłukujemy. Pokusiłam się na niego ponieważ uwielbiam peelingi, po nich czuję jak twarz nabiera blasku i jest niesamowicie odżywiona i oczyszczona. To moja pierwsza mikrodermabrazja dlatego też miałam chwilowe wahania czy na moją delikatną skórę twarzy nie będzie zbyt mocna jednak po zastosowaniu czuję że to jest to ! Korund nie tylko złuszcza i odżywia ale i poprawia koloryt i napina skórę. Po zmyciu maski szczególnie w okolicy ust i oczu widać różnicę, gdzie skóra jest ujędrniona i lekko podniesiona. Następnym razem zastosuję ją również na nogi i ręce aby zregenerować skórę i odżywić po plażowaniu i opalaniu. obraz 2325

Takie domowe sposoby na pielęgnacje uwielbiam, czuję się po nich odprężona, zrelaksowana no i piękna 🙂 Polecam każdemu, kto lubi dbać o siebie i próbować tego co nowe.

obraz 2328

obraz 2331

obraz 2332

 

Skomentuj

