Face & Look Nowa Testerka

Jakiś czas temu udało mi się załapać do testowania nowości kosmetycznych z Face&Look Box. We wtorek odwiedził mnie kurier który przyniósł paczuchę 🙂 W środku cuda które idealnie dopasowały się do moich potrzeb. W skład zestawu do testowania wchodzi perfum JFenzi LiLi, krem Perfecta Dekoder genów młodości 25+, maska do włosów New Hair System Artego, oraz Borowina od Kołobrzeskiego SPA do pielęgnacji stóp. Jak dla mnie paczka to strzał w dziesiątkę, z wielką przyjemnością będę testowała nowości, szczególnie że idealnie dopasowały się do mnie 🙂 Krem do twarzy 25+ Ideał! Maska do włosów extra gdyż chwilowo w kosmetyczce miałam braki, borowina do stóp – w końcu coś co pomoże moim biednym przepracowanym nóżką, no i perfum przyjaciel każdej kobiety.

obraz 2316 obraz 2317

 

Skomentuj

