1 sierpnia – dzień miłej niespodzianki :)

Przynajmniej u mnie jak w tytule. 1 sierpnia, pierwszy dzień miesiąca no i pierwszy dzień dwutygodniowego urlopu zaczął się wyjątkowo miło. Wstałam rano a na stoliku przy łóżku mąż zostawił mi kawę taką jak lubię 🙂 Po przebudzeniu i pierwszych łykach kawy dzwonek do drzwi, listonosz zawitał do mnie z całą torbą przesyłek 😀 Bardzo miło dzień się zaczął, czekam tylko co będzie dalej 🙂 No i jest kolejna dobra nowina, otóż jak wiecie jestem VIP Testerką marki Schwarzkopf, a teraz dostałam wyróżnienie w konkursie BLOND ME, oprócz nowości kosmetycznych tejże marki będę również testowała kosmetyki Schwarzkopf typowo do włosów blond – warto być blondynką 🙂

blond me

A ciekawi co listonosz dziś mi podrzucił ?

Numer 1 Zestaw kosmetyków marki Palladio – wygrana w konkursie na FB

obraz 2315

Bibułki do usuwania oznak błyszczenia na twarzy.

Czarna kredka do kresek

Cudowny malinowy błyszczyk

Numer 2 Original Source żel który jak cała gama tych kosmetyków nie zawiera rutyny. Zapach karambola ! nie mogę doczekać się kąpieli, a do żelu torba eko które uwielbiam 🙂

obraz 2312

no i nadszedł numer 3 zestaw herbatek Rooibos marki Astra. Pyszne herbatki idealne na lato, orzeźwiające z nutką trawy cytrynowej oraz mięty.

obraz 2314

Dzień cudowny mimo pochmurnej pogody, ważne że uśmiech na twarzy jest i chęć do działania. Wiele mam tu do napisania, wiele kosmetyków do przetestowania, no i również wiele do porządkowania w domu 🙂 Urlop czas zacząć, chwila odpoczynku, chwila relaksu, trochę zabawy i praca na blogu – ale taka praca to sama przyjemność. Uciekam przygotować sobie nową herbatkę, dzisiaj stawiam na trawę cytrynową, następnie trzeba ogarnąć trochę dom, no i …. kochani myślę nad nowym konkursem co Wy na to? 🙂

Skomentuj

