Joanna Z apteczki Babuni – krem do stóp

 Przepraszam za chwilową nieobecność, najpierw praca, później wyjazd pod Łódź na wesele przyjaciół. Wczoraj popołudniu wróciłam, wyjazd niesamowicie udany, wesele i poprawiny przetańczone do rana, mini wakacje, mało odpoczynku ale wróciłam szczęśliwa i zrelaksowana. Jak to na weselu i po tańcach najbardziej cierpią nogi, więc o ratunku dla nich dzisiejszy post. Joanna wydała serię kosmetyków ” Z apteczki Babuni” teraz stawiam na krem do stóp, bo od dwóch dni są ciężkie i przemęczone, nie mówiąc już o obtarciach i ranach 😀 Krem do stóp Joanna – krem odświeżający na niezbyt przyjemny zapach. Pachnie jak antybiotyk, mocny i lekko mulący, konsystencja kremowa, a działanie perfekcyjne. Po tańcach, prysznicu i przed snem smarowałam nogi nie dużą ilością kremu, ponieważ jest dość wydajny. Nie wchłania się szybko więc musiałam odczekać chwilę aby nie utłuścić nic wokół, ale już po chwili było czuć efekt odświeżający. Krem przy wchłanianiu chłodził stopy, i jakby znieczulał (po wysiłku nogi są ciężkie, wymęczone i bolą) po około 5 minutach od wsmarowania kremu i lekkiego masowania stóp przy nakładaniu kremu, nogi czuły się dużo lepiej. Rano bez bólu, z zadbanymi i odświeżonymi stopami byłam gotowa na kolejne poprawinowe tańce 🙂 Krem rzeczywiście odświeża i sprawia że stopy odpoczywają, a jakikolwiek ból zostaje łagodzony. Na opakowaniu jest informacja że krem zawiera origanol – substancja pochodząca z liści drzewa herbacianego o właściwościach przeciwzapalnych i przeciwgrzybiczych – stąd już wiem skąd zapach leku w kremu 🙂

Krem idealnie radzi sobie ze zmęczonymi stopami, ale i do codziennej pielęgnacji gdzie sprawia że skóra staje się gładka i wypielęgnowana, oraz chroniona przed bakteriami. Krem w tubce o pojemności 100ml w cenie około 7zł. Mnie przekonał swoimi właściwościami także polecam.

obraz 2302

obraz 2303

obraz 2304

4 Comments Add yours

  1. zaciszekuchni pisze:

    Ja polecam krem Nivelazione- świetny do stóp w kilku fajnych wersjach.

    1. asiamonka pisze:

      Będę musiała wypróbować 🙂

  2. szakamil pisze:

    Kremik dobry do stóp obecnie to podstawa. Ja swojej kobiecie kupiłem fajny zestaw kremów z Nova kosmetiks. Dla zainteresowanych moge podać link http://powiewnatury.pl/index.html Dobrze nawilżają. Ja lubie jak kobieta ma gładkie stopy 😀

    1. asiamonka pisze:

      Jak to miło że Panowie też mnie odwiedzają, i jeszcze milej jak widać że dbają o swoje Panie 🙂

Skomentuj

