The Body Shop masełko do ciała

Kilka dni temu udało mi się załapać do testowania masełka do ciała Wild Argan Oil z The Body Shop. Małe 50ml pudełeczko a w środku gęste masło i niesamowitym świeżym zapachu. Super mocna konsystencja, ale po nałożeniu na skórę staje się delikatna i mięciutka. Zapach powalający, kiedy się nim posmarowałam córka przybiegła do pokoju i nie mogła zachwycić się jak pięknie pachnie, nie tylko moja skóra ale i otoczenie, i oczywiście ona również musiała skorzystać z masełka 🙂

Bardzo delikatne, idealnie nawilża skórę pozostawiając ją gładką, miękką i odświeżoną. Po prysznicu posmarowałam całe ciało, poczułam się jak nowo narodzona, wygładzona i albo to złudzenie optyczne albo fakt że skóra wydała się jakby odmłodzona a koloryt wyrównany, szczególnie zauważyłam to na  nogach gdzie zawszę widzę jakieś niedoskonałości. Kolejnym plusem jest to że szybko się wchłania, przy balsamie niestety trzeba poczekać ta chwilkę aby balsam wchłonął się w skórę, jednak przy Wild Argan Oil trwa to dosłownie 2 sekundy gdzie zaraz po aplikacji można założyć ubrania bez obawy utłuszczenia. Kolejny punkt dla masełka to to że jest bardzo wydajne, niewielka ilość wystarczy bo dobrze się nasmarować 🙂 Piękna, odmłodzoną i odżywiona skóra w parę chwil. Idealny kosmetyk na lato gdzie po prysznicu szybciutko możesz ładnie się ubrać i wyruszyć na podbój miasta 🙂

Jak dla mnie produkt na 10 no może 9 ponieważ cena dość wysoka patrząc na inne kosmetyki The Body Shop, ale marka jest klasą sama w sobie i wiem że ich produkty są idealnie dobrane dla każdej dbającej o siebie kobietę. Mam zestaw mango do kąpieli tej marki więc wiem że są najlepsi w tym co robią 🙂

obraz 2305

obraz 2306

obraz 2308

Skomentuj

