Yves Rocher – Mleczko po opalaniu Protectyl Végétal

Jako że mamy lato i wakacje wpis jak najbardziej na miejscu, tym bardziej że dziś spędziłam cały dzień nad wodą w temperaturze 36 stopni ! Nie spodziewałam się aż takiej temperatury no jak to czasem bywa trochę mnie przypiekło, szczególnie w okolicach ramion czyli tam gdzie po ostatniej wyprawie opalenizny nie potrzebowałam 😛

Spiekłam się, skóra czerwona lekko piecze ale mam idealne na to rozwiązanie. Dla mnie już nie nowość bo stosuje mleczko po opalaniu Protectyl Végétal już od tamtego lata i wiem że działa. Yves Rocher wyprodukowało linię balsamów do opalania jak i po opalaniu. Używam olejku w sprayu z filtrem który jest super więc i skusiłam się właśnie na to mleczko, na „wyjątkowe okazje”. Mleczko o lekkiej konsystencji, która po nałożeniu na dłoń pod wpływem ciepła szybko robi się płynna, a po nałożeniu na rozgrzaną skórę wodnista. Mleczko bardzo lekkie i delikatne, ma właściwości kojące, które poparzoną skórę w momencie chłodzi i łagodzi podrażnienie. Jak to bywa skóra może być wysuszona i szorstka po takim nagrzaniu jednak dzięki temu balsamowi staje się nawilżona, a ciało gładkie i schłodzone. Oprócz tego że łagodzi to dodatkowo przyśpiesza brązowienie skóry! Ja niestety blada twarz opalam się na czerwono dopiero po kilku dniach skóra nabiera ładnej brązowawej opalenizny, ale po użyciu balsamu (4-5 aplikacji) proces ten skraca się do 2-3 dni. Jak dla mnie jest rewelacyjny, przed zakupem przekonała mnie nota z tyłu butelki która informuje o zawartości aloesu, który jak każdy wie łagodzi wszelkie podrażnienia. Marka Yves Rocher jest jak dla mnie marką dość drogą jednak czasem warto na coś dobrego wydać te parę złotych i rzeczywiście zauważyć efekty niż wydawać niewielkie sumy raz po raz szukając tego odpowiedniego kosmetyku.

obraz 2299

obraz 2300

obraz 2301

Cena za mleczko o pojemności 150 ml to cena około 32zł (sklep stacjonarny) jednak dość często jest w super promocjach (ale tylko w sklepie on line) gdzie można go zdobyć za 16zł

Skomentuj

