Venus – pianka do golenia TEST

Wczoraj chciałam wstawić ten post jednak zostałam bez aparatu 😦 Ale dziś nadrabiam zaległości i chciałam Wam przedstawić piankę do golenia marki Venus którą dostałam niedawno w ramach wygranej w konkursie. Pianka do golenia z ekstraktem z żurawiny, piękna puszka, prześliczny zapach żurawiny i gęsta pianka. Jak to przy kosmetykach tego typu nakładamy go na wcześniej zwilżoną skórę. Dziś spędziłam dzień nad wodą więc wczoraj musiałam doprowadzić się do ładu 🙂 Pianka po wyciśnięciu prześlicznie pachnie co umila depilacje, jednak po nałożeniu piany na zwilżoną skórę  szybko znika. Niestety nie nawilża dobrze ciała, a piana która powinna się trzymać opada aż w końcu po chwili znika i niestety golenie nie idzie jak po maśle 😦 Dostałam piankę w prezencie a więc narzekać nie powinnam, jednak nie będę robić ochów i achów bo niestety pianka od Venus nie spełnia moich oczekiwań. Myślałam że będę mogła ją porównać do żelu do golenia jaki używam ostatnio od Joanny, jednak nie ma porównania. Żel to jednak żel mocna konsystencja która sprawia że depilacja jest mega przyjemna, maszynka ślizga się sama a przy tej piance są przeszkody i nie pomaga w pielęgnacji. Jak dla mnie na plus tylko zapach którego przy innych żelach czy kremach do golenia nie zauważyłam, ale sam kosmetyk nie zachwyca.

obraz 2296

obraz 2297

obraz 2298

Cena to około 7zł za 200ml, myślę jednak że lepiej dołożyć tych parę groszy i kupić naprawę dobry żel do golenia.

Skomentuj

