Le Petit Marseillais – Mleczko nawilżające

Jakie lato w tym roku jest niezdecydowane, raz leje, zaraz świeci słońce, za chwilę burza i wielki skwar. Dziś z rana pochmurnie jednak koło południa z nieba leje się żar, a więc korzystając z dnia wolnego szybko wyruszyłam na kocyk podpiec trochę nogi aby nabrały koloru. No tak ale przy opalaniu wiadomo skóra się wysusza, staje się szorstka i matowa. Wielkie dla mnie szczęście że jestem jedną z Ambasadorek Le Petit Marseillais Polska i mam ten zaszczyt testować Mleczko nawilżające które dzisiaj regenerowało moje ciało. Po prysznicu i depilacji nóg nie wiem czy każdy ale ja mam problem bo skóra jest aż biała z przesuszenia. Ogólnie po każdej kąpieli używam balsamów do ciała jednak od kilku dni testuje Mleczko nawilżające. Moje pierwsze spostrzeżenia: Wielki plus za butelkę która zaopatrzona jest w pompkę z dozownikiem, dwa – konsystencja gęsta jednak w kontakcie ze skórą robi się płynna, trzy – zapach – bardzo delikatny lekko migdałowy jednak nie mulący ani mocny. Jak na pierwszy rzut oka super! ale po użyciu jeszcze lepszy 🙂 Po nałożeniu na skórę w sekundzie nawiloża, szybko się wchłania a skórę pozostawia gładką i jedwabną. Efekt ten bardzo długi czas utrzymuje się na skórze, nie trzeba się smarować co jakiś czas jedna aplikacja wystarcza na kilka godzin by czuć komfort pięknej i zadbanej skóry. Bardzo dobre mleczko, godne polecenia jednak porównując go do mojego balsamu do ciała marki Garnier Intensywna Regeneracja stawiam jednak na Garniera. Cena porównywalna, pojemność również, jednak jakoś ten drugi bardziej do mnie przemawia, może to kwestia przyzwyczajenia, jednak wiem że Le Petit Marseillais zostanie ze mną bo naprawdę świetnie radzi sobie z moją skórą.

 

obraz 2310

obraz 2311

Skomentuj

