Astor Jak pięknie być sobą – Ambasada Piękna

Jako że jestem Ambasadorką marki Astor, wczoraj dostałam drugą przesyłkę która niesamowicie wpadła mi do gustu. Mam to szczęście że mogę przetestować jako pierwsza nowości marki Astor. Tym razem dostałam podkład Skin Match który od razu wypróbowałam, jest rewelacyjny skóra po nałożeniu podkładu jest gładka, matowa, a zapach odkładu jest przepiękny delikatny i pudrowy. Kolejnym już ULUBIONYM kosmetykiem jest błyszczyk Shine Delux! Tak jak poprzedni kosmetyk ten też w sekundzie nałożyłam i była to miłość od pierwszego spojrzenia. Błyszczyk nie dość że nawilża to sprawia że usta są delikatne i błyszczą przez długi długi czas. Uwielbiam błyszczyki a szczególnie takie które nadają połysk i wyglądają naturalnie. Kolejnym produktem jest róż do policzków w kolorze brzoskwini Pure Color Perfect Blush. Delikatnie połyskujący, nadający naturalny odcień lekkiego rumieńca. Tusz do rzęs Stimulach Volume – mega wydłużenie rzęs i naturalny wygląd bez efektu sklejania. Gruba szczoteczka rozczesuje rzęsy i idealnie je układa. Astor Stimulong – eyeliner z cieniutkim pędzelkiem który sam rysuje perfekcyjne kreski. Ostatnim podarunkiem jest lakier Perfect Stay Gel Shine – lakier do paznokci który utwardza paznokcie i nadaje im idealny połysk.

Paczuszka idealnie skomponowana na lato, super dobrane odcienie z połyskiem które rozświetlą całą twarz 🙂

 obraz 2297

obraz 2305

Dziękuje

Skomentuj

