Koktajlowa wygrana !

Całkiem przypadkiem udało mi się znów wygrać 🙂 Szczęście mnie nie opuszcza co bardzo mnie cieszy. Tym razem na stronie Nobles Health do wygrania były tabletki wspomagające odchudzanie + lakier do paznokci. No i udało się wczoraj konkurs a dziś już kurier zapukał do moich drzwi ! 😀 Niesamowicie ekspresowa przesyłka, a przy odpakowaniu paczki znów tak jak wczoraj poczułam się jakbym miała urodziny. Paczka niesamowicie piękna, śliczne pudełeczko, w środku wyściełane dekoracyjnym papierkiem, i list z gratulacjami. Pięknie dziękuje! Znów zaczynam się odchudzać i no i czas wymalować paznokcie. Lakier marki O-P-I śliczny kolor w kolorze ciemnego złota z dodatkiem brokatu, i właśnie takiego brakowało mi w w mojej kosmetyczce!

Dziękuje !

 obraz 2267

obraz 2268

obraz 2269

Skomentuj

