INTRAGEN cosmetic trichology

Jakiś czas temu a dokładnie w Dzień Ojca wzięłam udział w konkursie na Facebooku na fan pagu Revlon. Udało mi się wygrać kosmetyki które idealnie trafiły w moje gusta. Jak wiecie bo pisałam o tym wcześniej mam problem z wypadającymi włosami. Niestety poprzednie terapie Yves Rocher ani Radical nie pomogły. Dzisiaj startuję z nową kuracją jaką jest INTRAGEN cosmetic trichology. Te oto właśnie kosmetyki udało mi się wygrać, jestem bardzo ale to bardzo mile zaskoczona ponieważ szampon oraz pianka do włosów Anti-Hair Loss ma pomóc w moim problemie wypadających włosów. Po otrzymaniu przesyłki szybko zerknęłam na stronę producenta ponieważ marki nie znałam, i chciałam również sprawdzić czy to cudo działa. Na początek zaskoczyła mnie cena! Szczerze długo musiałabym się zastanawiać czy stać mnie na taki wydatek ale na szczęście dostałam je w prezencie.

 obraz 2259

obraz 2260

Szampon 200ml cena 82 zł

Pianka 150ml cena 73 zł

Zaraz uciekam myć włosy, produkt myślę przeznaczony dla każdego choć na stronach internetowych reklamujących produkt oraz opakowaniu widnieje postać męska, zapach również przypomina męskie kosmetyki pielęgnacyjne, ma charakterystyczne perfumowy zapach ale nie ma konkretnej informacji, w sumie mamy równouprawnienie więc spróbuje 🙂

Na etykietach i rozkładówce z informacjami o stosowaniu, zaletach i uwagach niestety nie ma wzmianki w języku polskim co nieco utrudnia zapoznanie się z produktem ale dla chcącego nic trudnego, zaraz otwieram słownik i będę sobie tłumaczyć 🙂

p.s. wygrana była na dzień ojca i w sumie dla niego miały być kosmetyki, ale mój tata nie ma problemu z wypadaniem włosów czego niestety po nim nie odziedziczyłam więc paczka została w moich rękach, tak chciałam się usprawiedliwić 🙂

Skomentuj

