Joanna Olejek do kąpieli Lila Bez

Mimo że mam wolne niestety nie zawsze znajdę chwilę by skrobnąć post za co przepraszam. W niedziele byłam z mężem i córką oraz znajomymi nad wodą, wczoraj ogarniałam trochę dom i próbowałam w basenie pod domem nabrać wakacyjnego koloru, dzisiaj mam chwilę ale nie długo mam bo plany wyruszyć na miasto zaraz po 8. Planuję odwiedzić dawno nie odwiedzany SH, oraz poszukać w końcu sukienki na wesele bo zostały tylko 2 tygodnie! Ale teraz trochę o relaksie 🙂

Miałam pisać wczoraj ale sen mnie zmógł i przegrałam walkę o chwilę. Ale piszę bo wspomnieć o tym warto! Jak już wiecie uwielbiam długie, pachnące i pieniste kąpiele. Dzisiaj o nowości z Joanny z serii Naturia Body, ale i nowości dla mnie bo nie spotkałam się jeszcze z olejkiem dwufazowym do kąpieli. Ciekawostka taka bo to nie zwykły żel ani nie płyn a olejek, fajna sprawa, ciekawa o obłędnym zapachu bzu i lilii. Kiedy po raz pierwszy powąchałam ten olejek przeniosłam się 10 lat wstecz i poczułam się jak na wagarach z przyjaciółkami, gdzie zamiast do szkoły w maju szłyśmy na działkę do babci mojej koleżanki. Zapach bzu taki mocny i wyraźny, kolor też śliczny delikatny fiolet. Przed wlaniem olejku do wanny należy wstrząsnąć buteleczką aby płyny się zmieszały i wlać do wanny. W momencie w łazience rozprzestrzenia się cudny aromat a wanna wypełnia się pachnącą pianą. W czasie kąpieli olejek osiada na skórze co po wysuszeniu daje efekt nawilżenia, jednak nawilżenie jest bardzo delikatne i co najważniejsze nie wysusza skóry. Teraz nawilżanie jest bardzo ważne, skóra od słońca traci wodę, elastyczność no i staje się niekiedy mocno wysuszona. Wracając do olejku jest to super sprawa, szczególnie że zapach mocno relaksuje, skóra po kąpieli pachnie majowym powietrzem, no i każdy kto lubi nowości i ciekawostki jest to strzał w 10 🙂 Ekstrakt z bzu i proteiny mleczne dbają o skórę, wygładzają ją i sprawiają że jest delikatna w dotyku i ślicznie pachnie.

 obraz 2197

obraz 2198

obraz 2199

obraz 2201

Skomentuj

