Donegal naklejki na paznokcie

Jakiś czas temu przy zamówieniu pudełka Shiny Box w boxie dostałam naklejki Donegal. Firma zajmująca się produkcją naklejek na paznokcie ja dostałam do przetestowania Donegal Nail Make Up. Naklejki na całe paznokcie zstępujące zwykły lakier. No i co przeleżały u mnie ponad 2 miesiące aż dziś doczekały się użycia 🙂 Jako że pogoda nie dopisuje, ja mam dziś wolne no i jak przy dniu wolnym staram się zadbać o siebie tak aby zadośćuczynić zaniedbanie w pielęgnacji przez pracę 😛 Dziś stawiam na manicure i pedicure. Wielką artystką w malowaniu nie jestem, nie potrafię szczerze powiem pomalować sobie paznokci, zawsze coś pójdzie nie tak, czy wyjadę za daleko, czy nie dojadę albo co częściej po długiej walce i radość że pazurki są pięknie pomalowane i wyglądają rewelacyjnie, zawsze po tym gdzieś stuknę, dotknę, maźnę i klops 😦 pazury do poprawki. A więc dziś postawiłam  na te naklejki sama byłam ciekawa co i jak, jak to działa, czy działa, i jak długo. Malowanie paznokci tradycyjnym lakierem zajmuje około 5 minut, a naklejanie mniej więcej 30 ! no ale cóż, czego się nie robi dla urody 🙂

obraz 1660

obraz 1661

obraz 1663

Pazurki trzeba odkleić z papierka, nakleić na paznokcie, wygładzić, zagiąć i przypiłować. Niby nic wielkiego jednak aby przypiłować te pazurki trzeba się natrudzić. Dość grubawa warstwa naklejki, trzeba mieć dobry pilnik, naszczęście taką jednorazówkę dodają do opakowania. Z wywieszonym jęzorem naklejałam, piłowała, wygładzałam, doklepywałam i jest ! efekt jest przepiękny! Trochę nie mój kolor jednak jak szaleć to szaleć. Kolor mocno różowy, z efektem lustrzanki – odbijają światło i baaaardzo błyszczą. Paznokcie są naprawdę super ! idealny wynalazek dla takich antytalentów do malowania pazurów jak ja 🙂 Jestem zadowolona i to bardzo, choć niestety to był mój pierwszy raz więc nie udało się wykonać tego perfekcyjnie, ale napewno przy następnym naklejaniu będzie o niebo lepiej. Już wyszukuje wzorku na pazurki które zrobię pod koniec lipca na wesele przyjaciela 🙂

obraz 2148

obraz 2140

obraz 2129

obraz 2135

Koszt naklejek (20sztuk) to cena około 12 zł przepiękne wzory i kolory.

3 Comments Add yours

  1. asiamonka pisze:

    Po testowaniu naklejek na paznokcie powiem tak; na imprezy, wesele nadają się jak najbardziej, można z nimi funkcjonować robić wszystko, trzymają się mocno, jednak po długiej kąpieli jaką urządziłam sobie w dzień nałożenia naklejek, 2 naklejki odlepiły się, ale no przecież siedziałam w wodzie mogłam się domyślić. Reszta poodpadała po spędzonym całym dniu nad wodą, woda, piasek, kajaki, pływanie, jednak są to naklejki więc na takie ekstremalna wypady się nie nadają ale na stateczne wyjście na lądzie jak najbardziej! już mam upatrzony panterkowy wzór na zbliżające się wesele 🙂

  2. Jak małe lusterka, śliczne!

    1. asiamonka pisze:

      Racja 🙂 nietypowy manicure Polecam bo wygląda rewelacyjnie, szkoda tylko że nie trzyma się zbyt długo 😛

Skomentuj

