Tangle Tezzer – Ideał !

Od jakiegoś czasu chodził za mną zakup Tangle Tezzera, rewolucyjnej szczotki do włosów. Niestety cena mnie odstraszała ale jednak się skusiłam no i nie żałuje !! Tangle Tezzer plastikowa szczotka z bardzo delikatnymi kolcami które perfekcyjnie, bezboleśnie i szybko rozczesują najbardziej poplątane włosy. Nie wierzyła ale kalkulowałam wszystkie za i przeciw przed zakupem, trwało to kilka tygodni aż w końcu nie znalazłam żadnego przeciw (oprócz ceny) i zakupiłam, mam go u siebie i cieszyłam się jak dziecko kiedy wpadł w moje ręce. Od pierwszej chwili się w nim zakochała, po pierwsze kolorki cudowne wybrałam limonkowo-pistacjowy z różem. Jest piękny cudowny idealny ! Od razu zaczęłam rozczesywać włosy, chwila skupienia przeciąganie szczotką po włosach i ciarki przeszły mi po plecach. Używając zwykłej szczotki zawsze miałam problem z rozczesaniem włosów, szczotka szarpała, wyrywała włosy, ciągnęła i chwilę trwało aż włosy będą gładkie szczególnie po myciu głowy. Tym cudownym wynalazkiem to sama przyjemność, na mokre czy suche włosy, rozczesywanie jest istną przyjemnością. Ząbki równomiernie ułożone jednak z różnicowaną wysokością przechodzą po włosach jak po maśle, delikatnie masując głowę, włosy są delikatnie przeczesywane, a kołtuny znikają jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Szczerze nie wierzyłam w jej cudowne moce ale jednak przybijam piątkę Panu Shaunowi za ten wynalazek. Pokłony jak widać nie tylko odemnie ale od całej elity świata fryzjerskiego. Tangle Tezzer zostało wyróżnione wieloma nagrodami, czemu się wcale nie dziwie. Dawno nie byłam aż tak zadowolona z zakupu, nie dość że pięknie wygląda to i jeszcze działa cuda! Szczerze polecam, choć cena wysoka bo koszt szczotki to mniej więcej 35-40zł ale naprawdę warto zainwestować.

obraz 2127

obraz 2125

obraz 2124

obraz 2121

Skomentuj

