REGINA ziołowa kąpiel

Lubię nowości, lubię kosmetyki a szczególnie te nieznane 🙂 Kilka dni temu skusiłam się i kupiłam płyn do kąpieli niemieckiej firmy REGINA. Nie znałam firmy i tym bardziej kosmetyków, płyny do kąpieli jak zauważyłam na półce w sklepie są ziołowe w tym lecznicze. Zastanawiałam się między Eukaliptusem a Rozmarynem i jednak wybrałam ten drugi ze względu na notkę z tyłu. Jako że kosmetyki niemieckie etykieta z polskim tłumaczeniem uboga jednak informacja o odprężeniu po męczącym dniu skusiła mnie do zakupu. A więc po tym właśnie męczącym i wyczerpującym dniu w pracy wlałam płyn do wanny. Śliczny malinowy kolor płynu od razu poprawia nastrój, w całej łazience rozprzestrzenia się piękny aromat rozmarynu. Kąpiel rzeczywiście relaksuje poprzez ten zapach który jest mocny ale nie drażliwy. Fajny płyn szczególnie że udało mi się go kupić na wyprzedaży za 2 zł przeceniony z 8,99zł 🙂 Za wyższą cenę bym go nie wzięła jednak na spróbowanie za te 2 złote jak najbardziej 🙂 Planuje przejść jeszcze po sklepie i jak jeszcze będzie na stanie wezmę Eukaliptusowy z opisu wynika że dobrze działa przy przeziębieniach i na drogi oddechowe więc w sam raz na przeziębienia. Myślę że aromat byłby równie mocny więc jako inhalacje idealny 🙂

Podsumowując płyn jako środek relaksujący i leczniczy jak najbardziej, jednak jako do pielęgnacji czy piany się nie nadaje, ja uwielbiam mieć dużą ilość piany w wannie ten się jednak nie pieni za dobrze.

Obrazek

Obrazek

Skomentuj

