Poczuj się jak VENUS

Dziś dzień wytchnienia od pracy, ale regeneracja przed kolejnymi 12-stkami 😦 Niestety myślałam że wywalę moje blade nogi na słońce, a tu klops leje i leje i końca nie widać 😦 Na szczęście ku pocieszeniu przybył kurier który przyniósł wyczekiwaną paczkę z wygraną! Startowałam w konkursie VENUS gdzie nagrodą główną była sesja zdjęciowa w czasopiśmie GLAMOUR jednak bardziej cieszę się z kosmetyków bo fotogeniczna to ja nie jestem 🙂 Kosmetyki super ! Cała seria Sorbetów! mmm… moje ulubione 🙂 no i pianka do golenia, ciekawa jej jestem i chyba dziś przy tej pogodzie ją przetestuję i porównam z ostatnio stosowaną Joanną. Żel do higieny intymnej też strzał w 10 bo Soraya się wykończyła 🙂 no i balsam do ciała – wielka tuba. Zestaw superaśny, humor poprawiony, mimo beznadziejnej pogody uśmiech na ustach 🙂

Obrazek

Obrazek

Skomentuj

