AA Sensitive Nature krem na noc 20+

Skusiłam się ostatnio do zakupu kremu z serii AA Sensitive Nature. Nie używałam nigdy kremów AA ale jako że kremu typowo na noc od jakiegoś czasu nie używałam postanowiłam wypróbować. Skusiła mnie cena, ładne opakowanie no i że to produkt dla skóry 20+ a że do trzydziestki jeszcze chwila więc 20+ pasuje do mnie jak najbardziej szczególnie że w środku jeszcze we mnie nastolatka 🙂

Krem AA Wrażliwa Natura – Aktywnie nawilżający krem na noc ponoć w 99% zrobiony jest z składników pochodzenia naturalnego, no i patrząc na skład rzeczywiście ciężko doszukać się tablicy Mendelejewa 🙂 Nie zawiera parabenów, barwników, alergenów ani sztucznych aromatów co jest dość wyczuwalne przez nie zbyt przyjemny bardzo mdły i lekko ziołowy zapach. No ale nie o zapach chodzi ale o działanie, więc nakładamy 🙂

Krem nakładam na noc zaraz po kąpieli, co widać odrazu? Jeśli chodzi o sam krem – bardzo ładne pudełeczko, zgrabny słoiczek, krem o zbitej ale tłustawej konsystencji dzięki czemu jest bardzo wydajny. Po nałożeniu na skórę szybko się rozsmarowuje i wchłania, nie tłuści tylko fajnie odżywia, niestety zapach nie jest przyjemny ale do zniesienia. Rano skóra odżywiona i nawilżona. Oceniając ten krem i patrząc na plusy i minusy wszystko jest ok dobra cena, pojemność, skład i działanie ale jednak nie jestem do niego przekonana. Czegoś mi w nim brakuje, nie zachwyca mnie jak dla mnie krem przeciętny, wykorzystam go jednak drugi raz się nie skuszę, szukam czegoś wow 😀

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Skomentuj

