Orginal Source Energetyczny Kop!

Leniwy i senny poranek jak to przy dniu wolnym bywa, jednak nie można dnia marnować tak więc szybki prysznic który stawia na nogi. Dziś jednak postawił mnie podwójnie dzięki żelowi pod prysznic ORGINAL SOURCE o zapachu cytryny z drzewem herbacianym. Zapach powalający i podający energetycznego kopa. Idealny na dzień dobry idealny na lato. Lekko kwaskowaty zapach aż ślinka cieknie. Super konsystencja, no i znów ten aromat 🙂 Żele pod prysznic Orginal Source ostatnimi czasy stały się bardzo popularne no i nie dziwie się wcale, te zapachy są niesamowite a co najlepsze (wyczytałam z tyłu opakowania) zawierają naturalne olejki eteryczne co bardzo mi się spodobało a informacja o wyciśnięciu 10 cytryn do stworzenia 1 butelki żelu zachwyciła mnie jeszcze bardziej. Rewelacyjne kosmetyki do pielęgnacji, który NIE ZAWIERAJĄ RUTYNY – trzeba ich wypróbować! Jestem szczęśliwą posiadaczką tego oto żelu i nie oddam go nikomu, jest równie pobudzający jak poranna kawa, a skóra pachnie egzotycznie dzięki czemu w głowie pozytywne wibracje 🙂 Chyba zakochałam się z Orginal Source bo zaczęłam odrazu przeglądać ich stronę internetową i zastanawiać się jaki żel kupię jako następny 🙂

Polecam a nawet bardzo polecam te żele są świetne cena nie wysoka ale jedna uwaga – uzależniają !

Obrazek

Obrazek

Obrazek

 

Skomentuj

