Małe podsumowanie

Dzisiaj uświadomiłam sobie że mija już albo dopiero pół roku od kiedy założyłam bloga. Staż niedługi ale myślę że owocny. Chciałam dzisiaj zrobić takie swoje małe podsumowanie mojej sześciomiesięcznej kariery 🙂 Nie ma tego dużo, szczególnie że bloga zaczęłam pisać dla samej siebie, w ramach wolnego czasu i pasji do kosmetyków które uwielbiam!

1. Pierwszym takim małym jednak dla mnie dużym sukcesem było zorganizowanie spotkania Blogowo-Vintedowego. Spotkanie w gronie kilku osób ale w bardzo miłej i przyjaznej atmosferze, wspaniałymi sponsorami spotkania, oraz gośćmi i występem w lokalnej telewizji.

2. Wygrana w konkursie marki Astor – Ambasada Piękna. Mój blog oraz recenzja kosmetyków maki Astor zostały nagrodzone dzięki czemu otrzymałam tytuł Ambasadorki i będzie on mi towarzyszył przez rok a więc do kwietnia 2015.

3. Wygrana w konkursie Schwarzkopf – VIP Tester. Niesamowite przeżycie, wspaniałe uczucia i emocje, wyróżnienie ogromne i największa nagroda jaka mogła mnie spotkać. W ramach wygranej dostałam tytuł VIP Testera marki Schwarzkopf oraz przywilej testowania kosmetyków tej marki przez najbliższy rok.

4. Wiele innych wygranych konkursów jak min. Venus, Revlon, Dove, Himalaya Herbals, Soraya, Palmers, Douglas, Yoskine, Deichmann, TESCO, Shiny Box, Empik i wiele wiele innych

5. Dzięki pisaniu bloga zostałam również zauważona i zaproszona do testowania z Twoje źródło urody, Noble Health, Venus, drogeria eNaturalna,

6. Mój blog został opublikowany min na fanpagu Super Zdrowi, Soraya, Joanna, Vinted Girls Tarnów.

Wszystkiego nie jestem w stanie teraz wymienić jednak jest tego trochę, jak na pół roku jestem dumna z siebie i z tego co robię 🙂 szczególnie że pierwszymi czytelniczkami mojego bloga była moja siostra oraz przyjaciółka monkasia.wordpress.com nie było promowane ale jednak moi czytelnicy sami mnie odnaleźli, a kiedy dostałam kilka miłych i budujących komentarzy stwierdziłam że jednak mam się czym pochwalić i jak widać zostało to docenione. Każdemu kto mnie zauważył i dał szanse dziękuje, oraz obiecuję że nadal będę pisać 🙂

Skomentuj

