Himalaya Herbals miła niespodzianka

Dzisiaj odwiedził mnie kurier z miłą niespodzianką.Dostałam paczuszkę a w niej zapas pasty do zębów 🙂 Mój uśmiech będzie olśniewał i rzucał na kolana dzięki 12 pastom do zębów marki Himalaya Herbals, a wszystko to dzięki konkursowi w którym wzięłam udział, a mianowicie konkurs na piękny uśmiech. Szczery i zupełnie nie wymuszony uśmiech został doceniony 🙂 Dziękuje a pasty są naprawdę rewelacyjny, wiem bo używam z uśmiechem na ustach 🙂Obrazek

Obrazek

 

4 Comments Add yours

  1. Ania pisze:

    ciekawe kiedy to wszystko zużyjesz? 🙂 podzielisz sie zapewne z rodzinom i przyjaciólmi 🙂

    1. asiamonka pisze:

      ponoć zapas na rok ale że mam dużą rodzinę pewnie szybciej się skończy 🙂

  2. Asiu 🙂
    jeszcze raz gratulujemy wygranej i dziękujemy za wzięcie udziału 🙂
    Do zobaczenia na naszym fanpage https://www.facebook.com/sklepHimalayaHerbals
    i duużo powodów do uśmiechu 😉
    pozdrawiamy,

    1. asiamonka pisze:

      A ja dziękuję i napewno będę Was odwiedzać 🙂

Skomentuj

