Schwarzkopf blonde ULTIME – Claudia Schiffer

Nosiłam się z zamiarem przefarbowania włosów już od kilku dni ale ni mogłam znaleźć czasu, ale dziś sama farba wpadła mi w ręce i rachu ciachu mamy nowy kolor. Nowy nie nowy poprostu odświeżony 🙂

Obrazek

Obrazek

Włosy mam w kolorze blond chciałam je tylko odświeżyć i nadać im zdrowego połysku. W ramach VIP Tester Schwarzkopf otrzymałam farbę do włosów blonde Ultime w kolorze jasny chłodny blond – odcień którego używa sama Claudia Schwiffer. Farba o nowej formule która rozjaśnia włosy nawet o 2 tony. Patrząc na fotografie z opakowania bardzo jasny blond, bałam się że może jak dla mnie zbyt jasny jednak efekt końcowy bardzo mi się podoba.

Kolor Jasny chłodny blond numer 10-1 ładny ocień jednak nie oddający w 100% koloru ze zdjęcia. Farbę jako że jest z rozjaśniaczem trzymamy 45 minut po czym zmywamy. W pierwszym momencie przeraziłam się! Na mokrych włosach kolor wyglądał jak żółta kaczucha, jednak po rozczesaniu i wysuszeniu odetchnęłam z ulgą. Kolor nieco jaśniejszy, ale jaki lśniący, włosy wyglądają bardzo zdrowo ładnie się mienią, są delikatne i nie sianowate jak nie raz po innych farbach. Dla porównania oto mój kolor sprzed i po farbowaniu.

Obrazek

PRZED                                                                    PO

Szczerze po farbie Schwarzkopf i podpisanej do tego nazwiskiem Claudii Schiffer spodziewałam się czegoś więcej, jednak nie jestem aż tak bardzo zachwycona, kolor co prawda ładny i włosy wyglądają bardzo zdrowo i naturalnie, jednak rozjaśnienie nie wyszło, a kolor znacznie różni się od tego przedstawionego i obiecanego przez markę. Oceniając w skali jest to 6/10

One Comment Add yours

Skomentuj

