Pielęgnacyjne południe z Joanną

Wczoraj ogarnęło mnie całodniowe błogie lenistwo, uwielbiam dzień wolny od pracy 😀 uwielbiam plątać się w piżamie po domu bez celu i zasiąść przed telewizorem ( na dworze pogoda paskudna więc nie mogłam się wylegiwać w promieniach słońca ). Dziś jednak od rana jestem na nogach, szybkie zakupy w SH, pranie, sprzątanie no i spotkanie w łazience z Joanną Sensual. Jak od rana na nogach tak więc nogi na świecznik. Prognoza pogody zapowiada się dobrze a więc bierzemy się za golenie nóg bym mogła wskoczyć w nowe koronkowe szorty które upolowałam w niedzielę na wyprzedaży w H&M 🙂 W paczce Face&Look Box dostałam dość duży zestaw do pielęgnacji nóg więc dziś skusiłam się na przetestowanie żelu do golenia. Używałam ich kiedyś ale nie od Joanny, czasem zdarzyło się że podkradłam piankę/żel mężowi z czego zadowolony nie był ale dzisiaj stwierdzam że koniec podkradania mój żel jest o niebo lepszy ! 🙂

Joanna żel do golenia o delikatnym zapachu przypominający coś egzotycznego, co później wyczytałam że to za sprawą miodowego melona 🙂 Żel o ciężkiej konsystencji która po nałożeniu na wilgotne nogi zamienia się w grubą warstwę piany. Golenie idzie jak po maśle, nogi są obłożone zbitą pianą po której maszynka jednorazowa dosłownie płynie. Szybkie i dokładne golenie, delikatne, bez podrażnień. Nogi są gładziutkie, bardzo przyjemne i miłe w dotyku, jestem oczarowana, ponieważ przy stosowaniu innych specyfików do golenia nie zauważyłam aż takiego efektu. Owszem nogi były gładkie jednak nie zostały po goleniu nawilżone, co dzięki piance od Joanny zaobserwowałam odrazu po zmyciu żelu i wysuszeniu. Jestem bardzo zadowolona z niego, lubię się czuć zadbana i wypielęgnowana i jeszcze ładnie pachnieć. Ciekawa jestem kolejnych nowości jakie mam w pudełeczko, czyli kremu do depilacji którego użyję przy następnej okazji.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Aby już dopełnić przyjemności mimo iż nogi były nawilżone po goleniu od żelu, chciałam zastosować balsam. Miałam mały problem bo nie wiedziałam który wybrać i drogą losowania padło na Balsam do ciała z olejkiem arganowym oczywiście od Joanny z linii Sensual. Balsam odżywczo regenerujący, o przyjemnej natłuszczającej jednak nie tłustej konsystencji. Zapach obłędny !! smarując nim nogi przeniosłam się o 20 lat wstecz. Piękny słodki jednak delikatny zapach budyniu – normalnie do zjedzenia ! Bardzo dobry kosmetyk, zdecydowanie polecam, ma to co lubię w balsamach czyli nie jest zbyt tłusty, ładnie pachnie i szybko się wchłania jednak skóra jest nawilżana jeszcze długi czas po nałożeniu co czuć i widać gołym okiem. Dzisiejsze połączenie pianki z balsamem uważam za bardzo zgrany duet. Jak widzę po pierwszych kosmetykach z tego F&L Boxa to testowanie będzie istną przyjemnością.

Obrazek

Obrazek

Skomentuj

