Face&Look Box kosmetyki Joanna

Chwilkę mnie nie było ale już wracam. Dzisiaj przedstawie mój ostatni kosmetyczny łup jaki zamówiłam sobie na Face&Look. Jako że lato zbliża się wielkimi krokami F&L zafundowało super pudełeczko z kosmetyki Joanny linii Sensual, ale tym razem głównie stawia na piękne nogi. Zamówiłam bez większego namysłu, no bo przecież trzeba przestawić się na krótkie spodenki, mimo dzisiejszej niezadowalającej deszczowej aury. No ale ja jestem optymistką więc wiem że lada dzień wróci słońce, a ja z nieskazitelnie gładkimi nogami wyruszę na koc nabrać kolorów 😀

Paczuszkę zamówiłam środę wieczór a w piątek już kurier zawitał i przekazał mi pudełko po brzegi wypełnione cudeńkami do pielęgnacji. 8 kosmetyków w pięknym pudełku + najnowszy numer magazynu Face& Look w cenie 39,99zł Jak dla mnie cena idealna za takie zakupy z dostawą pod same drzwi 🙂

W skład zestawu wchodzi:

  • SENSUAL Kremowy żel pod prysznic kolagen morski, 500 ml
  • SENSUAL Balsam do ciała kolagen morski, 200 g
  • SENSUAL Peeling myjący olejek arganowy, 200 g
  • SENSUAL Balsam do ciała olejek arganowy, 200 g
  • SENSUAL Kremowy żel pod prysznic proteiny jedwabiu, 500 ml
  • SENSUAL COMFORT Plastry do depilacji ciała, 6×2
  • SENSUAL ŻEL do golenia dla kobiet melon miodowy, 300 ml
  • SENSUAL Delikatny krem do depilacji pach, rąk i okolic bikini, 100 g
  • najnowszy numer magazynu Face&Look

 

Obrazek

Obrazek

Nie ukrywam że teraz będę miała dużo pracy przy testowaniu ale taka praca to sama przyjemność. Przy zakupie tego zestawu zapłaciłam 39,99zł a podobno  jest wart 80zł, sprawdziłam na własną rękę szukając tych kosmetyków po drogeriach i najtańsza opcja jaką znalazłam za tych 8 kosmetyków to cena 69zł a więc jestem do przodu i mam zapas na długi czas 🙂

Drugą sprawą jaką chciałam się pochwalić to test żelu pod prysznic APART. W czwartek popołudniu telefon, odbieram i nie wiem skąd nie wiem jak Pani z miłym głosem poinformowała mnie że zgłosiłam chęć udziału w teście żelów pod prysznic i bach padło na mnie. Na drugi dzień kurier wraz z paczką od Face&Look wręczył drugą mniejszą z tym oto żelem jaki mam przyjemność przetestować. Zdradzę Wam że pachnie przepięknie i relaksująco, ale o tym innym razem 🙂

Obrazek

a dziś mimo tej ponurej pogody i bardzo niskiej temperatury, poprawiłam sobie nastrój zakupami 😀 Mąż zabrał mnie do galerii więc zaszalałam na wyprzedażach w H&M i New Yorkerze 🙂 Takie poprawianie nastroju podoba mi się najbardziej ze wszystkich dostępnych na świecie opcji jednak mój stan konta nie jest tak optymistycznie nastawiony jak ja 😀

Skomentuj

