Schwarzkopf essence ULTIME Omega Repair

Mam ten zaszczyt że jako jedna z nielicznych mogę testować najnowszą linię kosmetyków pielęgnacyjnych marki Schwarzkoppf. Do przetestowania dostałam szampon Essence ULTIME Omega Repair sygnowany nazwiskiem Claudii Schiffer która osobiście uczestniczyła w badaniach i pracowała nas produkcją tejże linii kosmetyków do włosów. Szampon do włosów zniszczonych i osłabionych czyli idealnie nadający się do moich włosów. Pojemność standardowa 250ml, buteleczka przyjemna obła biała z złotą obwódką, z zdjęciem i podpisem Claudii Schiffer. Szampon o przyjemnej konsystencji, bardzo wydajny i mocno się pieni. Kosmetyk z dodatkiem ekstraktu z perły co widać w płynie który mieni się i lekko połyskuje. Wszystko w jak najlepszym porządku, szampon spełnia moje oczekiwania, po umyciu włosy są wyraźnie w lepszej kondycji. Zauważyłam że są delikatniejsze i nie mam problemów z rozczesaniem ich, są wygładzone i nawilżone. Po wysuszeniu ładnie się błyszczą, są miękkie i delikatne, lepiej się układają no i przepięknie pachną. Co do zapachu na już umytych i wysuszonych włosach delikatny aromat perfum, jednak przy aplikacji szamponu zapach ten jest bardzo intensywny co jednak drażni. Poza tym małym mankamentem szampon bardzo dobry, spełnia moje oczekiwania, moje zniszczone i wysuszone włosy powoli odżywają, niestety nie mam odżywki z tej serii ale napewno kuracja byłaby skuteczniejsza.

Obrazek

Obrazek

Już zajął honorowe miejsce w mojej łazience 🙂

Obrazek

Możliwość testowania zawdzięczam marce Schwarzkopf

One Comment Add yours

  1. Ania pisze:

    Mam z gazety próbkę tego szamponu, ale zapewne do przetluszczajacych sie wlosow nie sprawdzi sie…

Skomentuj

