Get Slim Daytime – Podsumowanie

on

15-dniowa kuracja GET SLIM DAYTIME od Nobles Health zakończona. Pierwsze opakowanie 30 saszetek napoju wspomagającego odchudzanie za mną, kto wie może pokuszę się o następne?

Obrazek

 

Suplement diety Nobles Health – Get Slim Daytime to skondensowane w 2g saszetkach napoje do rozpuszczania w wodzie. Jedna saszetka zawiera ekstrakt z zielonej herbaty, chrom, taurynę, guaranę – żeń-szeń oraz zieloną kawę. Napój zalecany dla osób odchudzających się jako suplement diety, do stosowania 2 razy dziennie. Mieszanka ta ma za zadanie utrzymać prawidłowy poziom glukozy we krwi, kontrolować masę ciała oraz dodawać energii. Po tej 15 dniowej terapii mogę już śmiało opisać wszystkie za i przeciw tego oto nowego produktu 🙂

Po tych dwóch tygodniach regularnego stosowania Nobles Health – GET SLIM DAYTIME nie zauważyłam widocznego spadku wagi bądź ujędrnienia skóry co zapewniał opis z opakowania. Myślę że okres 15 dni to stanowczo za mało by suplement diety zdziałał z naszym ciałem cuda, jednak ma on też swoje plusy. W trzecim dniu popijania napoju zauważyłam większą chęć do działania, myślę że składniki: tauryna, guarana i zielona herbata jednak dodają energii, przy wypijaniu 2 szklanek dziennie również można było zauważyć mniejszą ochotę na jedzenie, jadłam mniej i rzadziej i nie chodziłam głodna. Kawę zamieniłam na napój Get Slim Daytime, wcześniej potrzebowałam 2-3 kaw dziennie by jakoś funkcjonować przy kuracji wystarczyła jedna kawka na śniadanie, później energii potrzebnej do funkcjonowania w pracy dostarczał mi Nobles Health. Oprócz tego wyraźnie poprawił mi się metabolizm, jak i również nie chodziłam po domu jak zoombie ospała i zmęczona ale pełna życia i energii.

Tak więc podsumowując: Preparat myślę że działa jeśli chodzi o poprawę nastroju i dostarczenie energii jednak aby zrzucić zbędne kilogramy samo picie preparatu nie wystarczą, a kuracja 15 dniowa to stanowczo za krótki okres czasy aby zobaczyć zadowalające rezultaty. Myślę że 2-3 opakowania Get Slim Daytime dały by lepsze wyniki wydajności w ciągu dnia oraz na wadze. Mimo to polecam jest to dobry napój po części zastępujący zbędne przekąski w ciągu dnia.

ObrazekWięcej informacji znajdziesz po kliknięciu w obrazek oraz na fanpag’u Nobles Health pod adresem

https://www.facebook.com/NobleHealth

2 Comments Add yours

  1. Ania pisze:

    Pewnie jeżeli bd mniej jeść i zaczniemy cwiczyć to waga spadnie i bez tego preparatu choć można sobie nim pomóc czemu nie 🙂

    1. asiamonka pisze:

      Każda forma „diety” czy to ruch czy ograniczenie jedzenia jest idealna dla utraty wagi, jednak czasem warto się wspomóc jakimś suplementem który może nie pomaga przy spalaniu tkanki tłuszczowej ale dostarcza organizmowi witamin i minerałów które są tracone wraz z centymetrami 🙂

Skomentuj

