Free Your Mind & be Zen / Adidas Relax – TEST

on

Dzisiaj testujemy żel pod prysznic ADIDAS for women Relax. Żel kupiłam jakiś czas temu na od jednej z internetowych drogerii. Uwielbiam żele pod prysznic, ich zapach, lubię je kolekcjonować i wiem że nie będę zaskoczona kiedy jeden z nich się skończy bo mam swój mały zapas 🙂 Od kilku dni zbieram się do napisania tego postu bo ten żel muszę Wam polecić! Marka ADIDAS znana jest z swoich butów oraz odzieży sportowej jednak kosmetyki też produkują całkiem niezłe 🙂 Żel jak to żel o żelowej konsystencji, kolor słodkiego różu a zapach rzeczywiście relaksujący o pudrowym aromacie. Delikatny zapach który uspokaja, a po prysznicu na skórze utrzymuje się łagodny i świeży zapach. Czytając etykietę z tyłu opakowania zwróciłam uwagę że nie ma tłumaczenia w języku polskim, no ale moją łamaną angielszczyzną zdołałam przetłumaczyć sobie że żel wyrównuje pH skóry, koi i uspokaja, nie wysusza skóry. Najlepszym jednak określeniem balsamu jest jedno zdanie które mnie rozbawiło FREE YOUR MIND & BE ZEN no tak jestem Zen i idę spać. A na dobranoc polecam ADIDAS Relax 🙂

Obrazek

Obrazek

Obrazek

 

cena za żel o pojemności 250ml to cena około 10zł

Skomentuj

