Joanna krem pielęgnacyjny do rąk i paznokci – TEST

on

Kilka dni temu zamówiłam sobie paczuszkę od Face&Look Box. Tym razem z kosmetykami do pielęgnacji ciała marki Joanna czyli mojej imienniczki. Zamówiłam ją sobie w ramach dzisiejszych urodzin a więc mam co testować. Na pierwszy rzut poszedł krem do rąk i paznokci z Apteczki babuni a bliżej z mojej torebki. Krem jest rewelacyjny! oo tak! Rewelacyjny i będzie w mojej torebce i na rękach gościł długi czas. Krem do rąk stosuje codziennie a nawet kilka razy dziennie, przez moje dłonie przeszło ale nie każdy spełniał moje oczekiwania. Tu nie pokładałam wielkich nadziei ale jednak mile się zaskoczyłam. Krem zawiera ekstrakt z miodu i proteiny mleczne dzięki czemu ma łagodny zapach przypominający migdały. Jest lekki i wydajny, super nawilża dłonie a efekt utrzymuje się naprawdę długo. Po pracy miałam bardzo wysuszone i szorstkie dłonie jednak dzięki niemu jest odwrotnie. Szybko regeneruje skórę dłoni, wygładza i widocznie odżywia i nawilża. Ja jestem na TAK dla Joanny!

Obrazek

Obrazek

Obrazek

cena za opakowanie 100g to około 6 zł

cena przystępna a krem działa cuda 🙂

2 Comments Add yours

    1. asiamonka pisze:

      a dziękuje 😀

Skomentuj

