Wolny poniedziałek :)

on

Dzisiaj mam dzień wolny, jednak zbyt krótki by zrobić wszystko to co zaplanowałam. Niestety weekend w pracy mnie wykończył i dzisiaj nie do końca mam siły sprzątać i ogarniać weekendowego „tajfuna” w pokoju mojej córki. Piękna pogoda na zewnątrz więc zamiast zając się domem relaksuje się na świeżym powietrzu w gorących promieniach słońca. Dzisiaj na bloga wpadłam tylko na chwilkę, przy okazji testowania GET SLIM DAYTIME. Kolejny dzień testów, i kolejny napój zrobiony 🙂 Powiem szczerze że smak mnie nie zachwyca, przypomina mi mieszankę soku winogronowego z wygazowanym energetykiem typu Tiger. Jednak znalazłam na to patent i saszetkę rozpuszczam w gazowanej wodzie z kostkami lodu 🙂 No ale co trzeba się nacierpieć aby piękną być 😀

Obrazek

aaa… zapomniałam Wam przekazać że niebawem mała niespodzianka na moim blogu, także zapraszam do lektury i śledzenia wpisów.

2 Comments Add yours

  1. Gosia D. pisze:

    a czy są już jakieś widoczne efekty tej kuracji? zastanawiam się jak to u ciebie, bo ja też jestem w trakcie i jedyne co jak do tej pory zauważyłam to zdecydowanie mniejsze spożycie kawy w ciągu dnia :). ja dziś jestem w 6 dniu kuracji

    1. asiamonka pisze:

      Jakieś tam efekty są, widzę że mam energię do pracy, odczuwam mniejszy głód i rzeczywiście też ograniczyłam przy tym kawę.

Skomentuj

