Schwarzkopf VIP Tester

on

Jak każda maniaczka kosmetyków napewno widzieliście konkurs na VIP Testera marki Schwarzkopf. Do tych szczęśliwców mogło trafić tylko 25 osób – VIP-ów. Do tej złotej 25 dostałam się JA ! Nie wyobrażacie sobie nawet jak wielkie było moje zaskoczenie, jaki wielki szok i zdziwienie mnie dopadło jak zobaczyłam siebie na 1 miejscu na liście tych wybrańców! Niesamowite szczęście i radość nie tylko dlatego że będę miała możliwość testowania najnowszych kosmetyków do pielęgnacji marki SCHWARZKOPF ale głównie dlatego że to ja skromna osóbka została wybrana i będzie miała okazje uczestniczyć na wielkiej gali powitalnej z udziałem projektanta Łukasza Jemioła!! Nie wiem jak się teleportuje do Warszawy ale zrobię to !!

Obrazek

Skomentuj

