Noble Health Get Slim Daytime

Obrazek

Wczoraj jak wróciłam z pracy czkała na mnie paczuszka. Kilka dni temu dowiedziałam się że będę jedną z nielicznych pań które mają okazję przetestować nowy suplement diety marki Noble Health – Get Slim Daytime. Linia Slim Line to 30 saszetek do rozpuszczenia w wodze. Jedna porcja to jedna saszetka którą stosujemy 2 razy dziennie. Napój zawiera zieloną kawę, zieloną herbatę, taurynę, żeń szeń oraz guaranę dzięki czemu wspomaga odchudzanie oraz dodaje energii co mi się zdecydowanie przyda! Dzisiaj planuję zacząć kurację 15 dniową wraz z moim Get Slim Daytime! Nie ukrywam że zaciekawił mnie produkt jeszcze przed możliwością jego testowania, zaglądałam na fanpage Noble Health na którym oprócz reklamowania produktu są też różne inne ciekawostki na temat zdrowego odżywiania, jak i właśnie tam znalazłam możliwość przetestowania produktu. Zachęcam do odwiedzenia strony na facebooku

https://www.facebook.com/NobleHealth

oraz

http://sklep.noblehealth.com/

Na strona dużo więcej informacji na temat produktów, a ja dziś zaczynam testowanie, pierwszy napój najlepiej spożyć o godzinie 11 następny o 15 (zalecenie opisane na opakowaniu) i tak też zrobię 🙂 Po kuracji będzie opinie nastawiam się na wpis 29-30 maja także zapraszam 🙂

Obrazek

Obrazek

 

Skomentuj

