Usprawiedliwienie !

Witam Was Kochani, muszę się usprawiedliwić czemu ostatnio tak zaniedbałam bloga, otóż ostatni tydzień miałam bardzo napięty. W ciągu tygodnia szykowałam z dziewczynami wieczór panieński dla jednej z nas. Niestety niby nic a jednak dużo pracy, trzeba wytężyć umysł, i przygotować wszystko tak aby o niczym nie zapomnieć.

No i tak, w piątek była impreza wieczór Panieński udał się, wszyscy zadowoleni choć ja i tak jestem lekko zawiedziona bo mimo że chciałyśmy dopiąć wszystko na ostatni guzik, wiele było niedociągnięć, no ale po najważniejsza było zaskoczenie przyszłej Panny Młodej która nic się nie spodziewała 🙂

Obrazek

Po zabawie do późnej nocy niestety nie udało mi się tego odespać, córka nie dała pospać więc pół przytomna uratowałam się kawą, pojechałam na zakupy a znów na wieczór zabawa! Mąż zabrał mnie na koncert Slums Attack w Bristolu. Koncert baaardzo udany, no i fajnie że nie tylko posłuchaliśmy dobrej muzyki ale i mąż miał okazje zamienić dwa zdania z Peją i wręczyć mu swoją płytę którą miejmy nadzieje chociaż przesłucha. Ważne że na jednym ze zdjęć Rychu ma płytę mojego męża przy sobie więc przynajmniej wiemy że o niej nie zapomniał.

Obrazek

No i po dwudniowym szaleństwie w niedziele trochę spokojniejsza impreza. Rano zebraliśmy się i pojechaliśmy z rodzicami do Krakowa na komunię mojej Chrześnicy. Pogoda dopisała w czasie mszy co najważniejsze, Kamilka wyglądała pięknie, później uroczysty obiad który odbył się w restauracji obok kościoła i powrót do domu.

Obrazek

Dawno nie miałam tak napiętego weekendu, dobrze że dzisiaj mam jeszcze wolne więc mam czas na odpoczynek przed jutrzejszą 12 w pracy.

One Comment Add yours

  1. Gosia D. pisze:

    no no…sam Peja…może coś wielkiego będzie sie działo w karierze Szwajcyka 🙂 życzę powodzenia

Skomentuj

