The Body Shop – zestaw niespodzianka!

Jak to w poniedziałek listonosz lubi obdarowywać mnie paczuszkami. Dzisiaj dostałam całkiem zapomnianą przez mnie nagrodę – zestaw kosmetyków The Body Shop. Pierwsze co zauważyłam to piękne pudełko! Twarde pudełeczko w ślicznym pomarańczowym kolorze obwiązane zieloną wstążeczką. Otwierając je już poczułam nieziemski egzotyczny zapach Mango! W środku super zestaw

* peeling do ciała

* masło do ciała

* żel pod prysznic

* mydło w kostce

* oraz myjka do ciała pod kolor zestawu.

Kosmetyki pachną nieziemsko, aromat po prostu do zjedzenia, aż człowiek się rozpływa. W wannie zapewne można poczuć się jak na na wyspach kanaryjskich plumkając się w morzu 🙂 już nie mogę doczekać się jego testowania. Niesamowita niespodzianka, znów miło się tydzień rozpoczyna 🙂 Cena zestawu to około 89zł za co tym bardziej dziękuje że go mam bo wiem że nie pokusiłabym się na jego zakup.

Obrazek

Obrazek

 

Skomentuj

