Soraya Kolagen+Elastyna krem nawilżający TEST

Od kilku tygodni cierpiałam na brak kremu do twarzy i męczyłam się z wyciskaniem jednorazowych próbeczek które dość często dostawałam w gratisie lub gazetach, no i w sobotę na zakupach w końcu zainwestowałam. W tamtym roku na dzień Matki od męża i córki dostałam krem Soraya Kolagen+Elastyna nawilżający krem pielęgnacyjny. Wtedy po raz pierwszy miałam z nim styczność, teraz do niego powróciłam. Jest rewelacyjny mocno nawilża skórę, i efekt utrzymuje się naprawdę długi czas. Dodatkowym atutem kremu są składniki jakie ma w sobotę min. kolagen i elastynę pochodzenia morskiego które ujędrniają i wspomagają utrzymanie naturalnej elastyczności skóry. Kolejnymi ważnymi składnikami są witaminy E, A i C. Krem ma delikatną, „mokrą” konsystencję, na twarzy rozprowadza się gładko, zapach przyjemny, buźka po aplikacji uśmiechnięta i radosna. Co do poprawienia elastyczności czy ujędrnienia nie zauważyłam rezultatów, ale krem poprawia kondycję skóry poprzez mocne nawilżanie. Jak dla mnie krem bardzo dobry i nic dziwnego że został Bestsellerem wśród kosmetyków, i jak informuje etykietka na opakowaniu „Miliony sprzedanych produktów”. Soraya sama w sobie jest dobrą i dbającą o kobiety firmą także gratuluje kolejnego udanego produktu! Słoiczek kremu 50ml kupiłam w drogerii Hebe za 8,89zł. Uważam że jest to bardzo dobra cena jak za ten krem i szczerze Polecam 🙂

obraz 1644

obraz 1645

obraz 1646

One Comment Add yours

  1. If you want to take a great deal from this paragraph then you
    have to apply these methods to your won blog.

Skomentuj

