RADICAL – FARMONA miesięczna kuracja TEST

Od dłuższego czasu zmagam się z wypadającymi włosami. Stosowałam już różne specyfiki jednak bez większego rezultatu, włosy jak leciały tak lecą nadal. Półtorej miesiąca temu kupiłam na wypróbowanie kolejnego magicznego preparatu. Tym razem padło na markę FARMONA – RADICAL kuracja przeciw wypadaniu włosów, wzbogacona o INULINĘ. Na pudełeczku w którym kryje się 15 ampułek obiecanka – „intensywna regeneracja i głębokie odżywianie włosów zniszczonych i wypadających” hmm… cóż mogę powiedzieć? Ampułki zostały 2 w tym ta pierwsza w połowie. Miesiąc wcierania, wmasowywania, pielęgnacji i rytualnych modlitwach by włosy zostały na głowie, ale wyniki są kiepskie. Owszem kondycja włosa jakby się poprawiła. Mniej się przetłuszczają, są delikatniejsze i miękkie, ale włosy lecą nadal. Z tyłu pudełeczka tabelka która opisuje w procentach „Spektakularne” efekty działania produktów z serii Radical, potwierdzone w badaniach, po 4 tygodniach stosowania. Ja preparat stosuje 5 tydzień i jedynie z czym się mogę zgodzić to :

– Zwiększa objętość włosów o 87%

– Poprawia kondycję i wygląd włosów o 100%

– Włosy stają się jedwabiste w dotyku o 96%

Tak z tym się zgodzę jednak najbardziej na czym mi zależało nie osiągnęłam :

– Hamuje wypadanie włosów o 91%

– Wyraźnie wzmacnia włosy o 94%

– Zwiększa grubość włosów o 85%

Jak dla mnie zliczając wszystkie za i przeciw daje 50% gwarancji na POPRAWĘ wyglądu włosów jednak wypadania nie hamują. No cóż pomocy szukam dalej. Nie polecam osobą z problemami wypadania włosów ponieważ nic nie pomaga, ale by poprawić wygląd i kondycję włosów jak najbardziej. Cena za 15 ampułek x 5ml – kuracja miesięczna nie jest wysoka patrząc na inne magiczne preparaty – 35zł

Jedna ampułka starczała mnie na 2/3 stosowania.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Skomentuj

