Długi majowy weekend

Tak tak długi majowy weekend a ja rozleniwiona jak nigdy 🙂 długo było wolne, powolne, rozleniwione i odpoczywające w sumie od wszystkiego. Majowy weekend minął w super atmosferze, pogoda pół na pół ale jednak był udany. Rodzina się zjechała, było grillowanie, testowanie „Żytka” no i atrakcja dla najmłodszych i też starszych wypad do cyrku.

1 maja wybrałam się z mężem córką oraz siostrą i jej dzieciątkiem do cyrku który pierwszy raz zawitał w Polsce. Włoski cyrk MEDRANO, dzieciaki były zachwycone, dużo wygibasów na linach, przedstawienie o Alladynie ale i tak najwięcej zachwytu buło przy zwierzętach. Były konie, słonie, wielbłądy, lamy, byki, strusie itp itd ale najbardziej wyczekiwane były żyrafy. Miła atrakcja i odskocznia od codzienności dla mnie również ponieważ moja ostatnia wizyta w cyrku było jakieś 20 lat temu. Było warto!

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Następną atrakcją było Grillowanie i testowanie otrzymanej przez mnie paczuchy od Talk Agenta. Wódeczka Żytnia umiliła rodzinne spotkanie, doprawiła humorkiem oraz idealnie dopasowała się do grillowanych szaszłyków, kiełbasek, karkóweczki i skrzydełek z kurczaka. Idealnie spędzone dni w gronie rodziny. Ja mam jeszcze kilka dni wolnego od pracy więc poleniuchować jeszcze mogę no ale czas zabrać się do życia. A Wam jak minęła majówka?

Obrazek

Skomentuj

