Face Food maseczka z orzechem i avocado – TEST

Piękny dzień, wolny dzień, ja wymęczona po kilku dniach pracy postanowiłam się zrelaksować i upiększyć. Jakiś czas temu od jednej Vinedzianki kosmetyki w tym maseczkę. Face Food Avocado Oli & Walnut maska podzielona na dwie porcje, złuszczająca z dodatkiem olejku avocado i orzecha włoskiego. Maseczka jednorazowa, oczyszcza i złuszcza, odpowiedni dla każdego rodzaju cery. No i co ? no i super ! Po przerwaniu saszetki piękny świeży i orzeźwiający aromat avokada, konsystencja bardzo gęsta, taka zielonkawa papka, z małymi drobinkami. Po nałożeniu na twarz maseczką masujemy twarz około 3 minut, drobinki masują i złuszczają martwy naskórek. Ta zielonkawa papka niby sztywna i gęsta jednak przy smarowaniu jest delikatna jak aksamitny piankowy krem, delikatnie masuje buźkę, nawilża i odświeża dając takiego energetycznego kopa poprzez ten cudny aromat. Po wyschnięciu na twarzy robi się twarda błyszcząca maska, więc wydawało mi się że może mieć w sobie glinkę, jednak na liście składników glinki nie znalazłam, ale zaciekawił mnie puder z muszelek (shell powder). Pierwszy raz spotkałam się z tym składnikiem, z początku nie wiedziałam skąd ta błyszcząca srebrno lazurowa poświata jednak już wiem że to właśnie Shell Powder – bardzo ciekawy składnik, nie wiem dokładnie co daje skórze ale lubię nowości. Po 15 minutach maseczkę zmywamy i cieszymy się wypoczętą zrelaksowaną i wygładzoną buźką.

Maseczka ma same plusy, jednak nie zachwyciła mnie aż tak bym poszukiwała jej po drogeriach i sklepach, polecam dla wypróbowania, ale jakiś efektów „wow” nie zauważyłam.

maseczki są 2x6ml – cena ok. 4zł

Obrazek

Obrazek

Skomentuj

