ShinyBox miły upominek

Kilka dni temu dostałam meila z gratulacjami od Shiny Box, i podziękowanie za aktywny udział w FanPag’u. Nie spodziewałam się w ogóle, bo ciekawe artykuły które wypuszczają lajkowałam, i komentowałam bezwiednie. Shiny Box ostatnimi czasy prowadził dziennik Fit&Shape dlatego czytałam go z zaciekawieniem, a tu proszę nie dość że wyczytałam wiele ciekawostek na temat zdrowego trybu życia to i dostałam dzisiaj miła niespodziankę by wyglądać pięknie 🙂

Obrazek

Paczuszka była piękna i elegancka, z przybitą naklejką sygnowaną Shiny Boxem. Wszystko owinięte było cudowną, różową mięciutką bibułką, a w środku:

* składany pilniczek z polerką Shiny Box

* Grashka perłowy cień do powiek, kolor jakby kakowy

* maseczka błotna z błoem z morza martwego od White Flower’s

oraz

* maseczka  Mineral Therapy 2 fazowa od FlosLek – zabieg wygładzający zmarszczki

Takie prezenciki uwielbiam !  szczególnie że to znów poniedziałek i znów tydzień rozpoczął się super miło.

Obrazek

A co do Shiny Boxa, uzbierałam swoje 100 Shiny Stars za zapis do Shiny Box, zaproszenie kilku przyjaciół, wypełnienie ankiety i ostatnio za zakupy w drogerii ekobieca.pl. Za 100 Shiny Stars można zamówić jedno pudełeczko, no i nie mogłam postąpić inaczej jak wymienić punkty na majowe pudełeczko Shiny Box ! Czekam na nie niecierpliwie i napewno przedstawie Wam je jak tylko wpadnie  w moje ręce 🙂

 

Skomentuj

