Masło kakaowe Palmer’s – TEST

W tamtym tygodniu wzięłam udział w facebookowym konkursie marki Palmer’s, konkurs polegał na odgadnięciu rebusu i przesłaniu prawidłowej odpowiedzi. Do wygrania były 3 różne masełka do ciała,mi udało się wygrać kakaowe i dzisiaj wpadło w moje ręce! Listonosz z paczuszkami przyszedł z samego rana, także mogłam po porannej toalecie od razu przetestować masełko Palmer’s. Wcześniej przyznam że nie znałam tejfirmy, jednak zaczęłam czytać i … to wielkie zaskoczenie! Marka Palmer’s mimo że mało znana wśród gąszczu milionów firm i produktów do pielęgnacji ciała wyróżnia się wieloma zdobytymi nagrodami w tym min. odkrycie roku, laur konsumenta, oraz wiele innych zagranicznych wyróżnień i tytułów. Nagrody te marka Palmer’s dostała za ekologiczne i lecznicze produkty, bogate w witaminy. Tym bardziej kiedy otrzymałam przesyłkę nie mogłam nie wypróbować masełka.

Obrazek

Pierwsze plusy za opakowanie, delikatne i zachęcające owocami kakaowca na obrazu, po otwarciu wieczka zapach ! Niesamowity delikatny a zarazem wyraźny i mocny kakaowy zapach przypominający zapach cukierków „krówki”. W środku żółta maź, konsystencja masełka. W palcach rozmasowałam krem i nałożyłam na nogi i ręce. W pierwszej chwili myślę – „krem jak krem bez rewelacji”  ale po chwili kiedy w skórę wchłonęło się masełko, zapach utrzymuje się na skórze a ona staje się gładziutka, miękka, naprężona i widocznie nawilżona. Po 3 dniach w pracy dłonie miałam wysuszone, po nałożeniu kremu w przeciągu 2 minut lekkie złuszczenia, i przesuszenie znikło, nawet kiedy po skórze przejadę paznokciem co częściej skutkowało białymi śladami (wysuszenie skóry) teraz nie ma śladu. Minęły już 4 godziny od aplikacji kremu  skóra nadal jest jak po intensywnych terapiach nawilżających. Masełko wzbogacone witaminą E ma działanie nawilżające i natłuszczające. Jak dla mnie to kolejne odkrycie kosmetyczne które stawiam na jednej półce balsamów z intensywną regeneracją od Garnier.

Obrazek

Skomentuj

