Douglas Thierry Mugler Alien Eau Extraordinaire

Dziś mój pierwszy dzień w pracy,wróciłam do domu zmęczona, i przemoknięta bo jak na złość dziś oberwanie chmury. Jednak świadomość stałego zatrudnienia przeważała nad złą pogodą i z uśmiechem wróciłam do domu gdzie kolejne niespodzianki już na mnie spokojnie czekały. Mąż podgrzał obiad, córka przytuliła bo tęskniła a w pokoju dwie przesyłki. Jeden list w którym otrzymałam bon do Tesco na 50zł za wygraną w konkursie.

Obrazek

A druga tadam ! Znów wygrana tym razem w drogerii Douglas w konkursie facebookowym z marką Thierry Mugler. W ramach wygranej otrzymałam niesamowicie pięknie zapakowany, i do tego bosko pachnący perfum Alien Eau Extraordinaire !. Zapach nieziemski i nawet się nie spodziewałam idealnie pasujący do mnie. Kwaśne cytrusy i słodkie kwiaty takie połączenia uwielbiam. Perfum w pięknym flakonie, ładnie opakowany w kartonik, folię i znów karton właściwy a w nim kolejny dodatek przepiękna delikatna bransoletka na sznureczku z złotymi dodatkami. Flakon o pojemności 60ml jak wyszukałam cena około 250zł dziękuje za wyróżnienie mnie w tym konkursie i taką wspaniała nagrodę. Jestem zachwycona !!

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

 

One Comment Add yours

Skomentuj

