CLARENA diamentowy krem liftujący – TEST

W kwietniowej paczuszce od ShinyBoxa dostałam do przetestowania krem marki CLARENA – diamentowy krem liftujący na dzień. Otrzymałam próbkę kremu o pojemności 30ml, regularne opakowanie ma 50ml i cena jaką zobaczyłam przypisaną do tego kremu trochę mnie osłupiła. 50ml cena 99zł ! i stąd tym bardziej jestem ciekawa tego kremu, czy naprawdę działa, czy skóra naciągnie się i napnie? czy twarz zostanie „zliftingowana” ? Od piątku co rano stosuję go na twarz, pierwsze wrażenia ok, przyjemny zapach, lekka konsystencja, jest dość wydajny. Po użyciu twarz jest nawilżona i lekko naprężona, czuje się to szczególnie w okolicy oczu kiedy mrużymy oczy czy uśmiechamy się. Jest to minimalne napięcie nie przeszkadzające w niczym ani nie powodujące jakikolwiek dyskomfort, a wręcz przeciwnie czuję jakby twarz odmłodniała stała się bardziej jędrna i zregenerowana 🙂 Cud? raczej nie ale odpowiednio skompletowane składniki napinające, ujędrniające i wygładzające oraz diamentowy pył który nawilża skórę, odżywia i odświeża, i to dzięki niemu czuję że buźka młodnieje 🙂 Jak dla mnie krem super ! jedynie cena mnie odstrasza, 100zł za krem jak dla mnie to kosmos choć szczerze krem rewelacja i naprawdę jest wart swojej ceny.

Obrazek

Obrazek

Skomentuj

