Soraya Bodt Diet 24 – krem do biustu TEST

Kilka dni temu w konkursie na facebooku wygrałam do przetestowania krem do biustu Soraya Body Diet 24. Nadchodzi lato więc każdy kosmetyczny wspomagacz upiększający ciało jest jak najbardziej na miejscu 🙂 Body Diet 24 jak sama nazwa wskazuje wspomaga przy rzeźbieniu ciała. Krem do biustu ujędrnia i modeluje dzięki technologii aktywnego lipoliftingu ujędrnia i podnosi nasze cudeńka. Wsmarowałam, wklepałam, poczekałam i … faktycznie chwilkę po nałożeniu piersi są jakby ujędrnione (niestety nie podniesione) pełniejsze, dzięki temu że skóra staje się napięta i zliftingowana, jest bardzo delikatna i wygładzona. Z tyłu opakowania wyczytałam że po 4tygodniowej kuracji potwierdzone efekty, które poprawiają jędrność i sprężystość skóry, elastyczność, napięcie oraz możliwy efekt push-up. Nie ukrywam że bardzo zaciekawił mnie ten produkt i będę starała się regularnie aplikować to cudo w moje piersiątka 🙂 a nóż widelec do wakacji piersi powstaną jak za młodych lat 😀

Soraya Body Diet 24 ma w swojej ofercie kilka produktów ujędrniających do całego ciała, ja próbuję krem do biustu. Opakowanie o pojemności 150ml jak wyczytałam w internecie cena to około 13 zł. Ja jestem na TAK, zapach bardzo świeży i delikatny, konsystencja lekka, fajnie i szybko się wchłania, efekty po użyciu zadowalające, skóra wygładzona, ujędrniona, krem jak najbardziej godny polecenia!

Obrazek

Obrazek

14 Comments Add yours

  1. Jagoda pisze:

    Do biustu, kupię sobie z całą pewnością, jak tylko będę w Rossmanie , bo mam nadzieję, że tam na półeczkach już stoją te nowości. 🙂

  2. Jagoda pisze:

    Kupiłam sobie tę nowość do pielęgnacji biustu. Do tej pory używałam zwykłego balsamu do ciała, ale czas najwyższy poświęcić mu więcej uwagi :). Moje spostrzeżenia po tygodniu stosowania, są takie: Bardzo dobre nawilżenie, idealna gładkość i widoczna poprawa elastyczności. Uważam, że było warto kupić 🙂 zdecydowanie

    1. asiamonka pisze:

      Soraya naprawdę o nas dba 🙂 Myślę że cała seria jest rewelacyjna póki co pod lupę poszły cycuchy 😀

  3. Grazyna pisze:

    Tez mam, kupiłam zaraz po premierze, stosuje codziennie wieczorem i zauważyłam poprawę i napięcie skóry. bardzo dobry kosmetyk, dobrze sie rozprowadza, szybko wchłania i pieknei pachnie, do tego nawilża i odżywia skórę. Musze kupić pozostałe kosmetyki tej serii.

    1. asiamonka pisze:

      Zgadzam się ! Soraya się popisała i naprawdę wydała linię kosmetyków która działa !

  4. Hela pisze:

    Mam z tej serii krem antycellulitowy. Podpisuje sie tez po doskonała oceną tej serii, Krem modeluje sylwetkę i daje dobre efekty, ale lepsze daje w połączeniu z ćwiczeniami. Warto spróbowąć.

    1. Jagoda pisze:

      Zaczęłam od kremu do biustu, a teraz mam już serum wyszczuplająco-antycellulitowe. Chodzę na siłownię, jestem na dietce i ten kremik jest doskonałym dopełnieniem moich odchudzających zabiegów . Zgadzam się z Tobą w połączeniu z ćwiczeniami super

  5. Monika pisze:

    Czytałam o tych kosmetykach i chyba warto je sobie kupić, jeśli się odchudzamy, bo wygląda na to, że mogą nam w tym baaardzo trudnym przedsięwzięciu bardzo, bardzo pomóc 🙂

  6. Tania pisze:

    No więc muszę Wam powiedzieć, że zostałam zachęcona i już kupiłam sobie krem do biustu i serum antycellulitowo-wyszczuplające 🙂 będę ćwiczyła, i czekała na efekty

    1. asiamonka pisze:

      cieszę się że mogłam polecić naprawdę dobry kosmetyk no i życzę jak najlepszych efektów i wytrwałości !! 🙂

  7. Kinga pisze:

    Wyszczuplanie i cellulit przynosi niesamowite efekty przy smarowaniu przed treningiem, a potem jeszcze po kąpieli. fakt, wydajność wzrasta ale jakie działanie. Rewelacja, Super modeluje sylwetkę i zdecydowanie spłyca cellulit.

  8. Sylwia pisze:

    Mam cała serię. Nie tylko dlatego, że ładnie wyglądają na półce i że ładnie pachną, ale dlatego, że super ujędrniają skórę, nawilżają,. spłycają cellulit i modelują.

  9. Iwona pisze:

    Ja tez mam cała serię. Kosmetyki sa świetne, tyko ostatnio nie mogłam znaleźć tego na cellulit, obeszłam poł miasta i nic 😦 chyba muszę kupić w necie.

  10. Justyna pisze:

    hej dziewczyny ja jestem w trakcie tetsowanie Soraya Body Diet24 zapobieganie rozstępom moja recenzja 🙂 http://nowoscikosmetyczne.blogspot.com/ jeżeli możecie zakupić zapraszam na stronę wwww.zarzeccydrogerie.pl w przystępnej cenie można kupić 🙂 za 12,99zł

Skomentuj

