Moje pierwsze pudełeczko ShinyBox

Bardzo długo się zastanawiałam nad zamówieniem pudełeczka ShinyBox, oglądałam na innych blogach co się w tych boxach mieści, aż w końcu się skusiłam. Zamówiłam kwietniowe pudełeczko Fit&Shape. Dzisiaj przyszedł kurier i wręczył mi moje pierwsze ShinyBox. Otworzyłam z wielkim zaciekawieniem, pierwsze pudełeczko czarne podpisane logiem ShinyBox, otwieram a tam drugie piękne kolorowe bardzo eleganckie, w środku kilka promocyjnych ulotek i rabatów, oraz śliczny fioletowy papierek z pieczęcią Shiny 🙂 wewnątrz pielęgnacyjne skarby idealne na wiosnę 😀

Obrazek

Obrazek

Jako pierwszy pełnowymiarowy produkt antyperspirant Rexona Aloe Vera, super zapach, bardzo świeży i delikatny.

Obrazek

Następny mini produkt marki Clarena, diamentowy krem liftingujący do twarzy na dzień,

Obrazek

Najciekawszy produkt z pudełeczka ! SYIS ampułka antycellulitowa, jestem niesamowicie ciekawa jak działa, połączenie kofeiny teofiliny spala tkankę tłuszczową , a kwas hialuronowy nawilża.

Obrazek

kolejnym ciekawym produktem jest zestaw żel pod prysznic MYTHOS wraz z naturalną gąbką która wspomaga walkę z cellulitem.

Obrazek

no i po pielęgnacji coś na piękność 🙂 zestaw do paznokci mini lakier oraz naklejki, nie potrafię tego nakładać ale muszę się nauczyć, ponoć super sprawa 🙂

Obrazek

Ciekawe pudełeczko, muszę wypróbować te mini nowości, bardzo lubię ale to chyba każda kobietka tak ma że uwielbia nowości, lubi dostawać paczuszki, i grzebać i szperać i wąchać i próbować 🙂 Rewelacja, pierwszy ShinyBox uznaje za udane, ciekawe co Maj przyniesie 🙂

 

One Comment Add yours

  1. zaciszekuchni pisze:

    Ale będzie próbowania w święta:)

Skomentuj

