Anatomicals maseczka do twarzy – TEST

Jak obiecałam tak zrobiłam, nałożyłam maseczkę do twarzy wygraną w konkursie ShinyBox. Maseczka antystresowa, relaksująca. Hmm… powiem tak, zapach obłędny, konsystencja również, delikatna biała maź, fajnie rozprowadza się na twarzy, a co dalej … na opakowaniu napisane jest aby trzymać maseczkę 5-10m minut, ja wytrzymałam może 3, maseczka jak doczytałam później termal – a więc rozgrzewająca. Maseczka aż zaczęła parzyć w pierwszej chwili myślę ooo fajnie, zaraz ooo już mniej fajnie, a na koniec płukanie twarzy zimną wodą. Po zmyciu maseczki twarz parzyła, piekła i szczypała jeszcze z 5 minut. Nie wiem może mam zbyt wrażliwą skórę, ale napewno wiem że drugi raz się nie pokuszę na nią za dużo się przy niej dzieje 🙂 choć zapach ma fantastyczny śwież, różany taki letni.

Maska o pojemności 80ml, fajne opakowanie, super, zapach, jaka cena nie jestem w stanie powiedzieć, zestaw jak wypatrzyłam na internecie 34,99zł. Zestaw rewelacyjny, no oprócz tej maski, choć może to i ja mam poprostu zbyt delikatną i wrażliwą skórę.

Obrazek

Obrazek

a tak z innej beczki

jak widzieliście w wcześniejszych postach kupiłam buty, no ale jak to każda kobieta w tej sytuacji miałam problem ponieważ nie miałam pasującej do butów torebki. Całe szczęście że mam swoje konto na Vinted.pl i lubię wymianki. Upolowałam nową z meteczkami jeszcze, idealnie pasującą do moich czarnych bicików torebunie typu chanelka, na złotym łańcuchu, pikowana, fantastycznie piękna 🙂 no i o taką właśnie mi chodziło.

Obrazek

 

Skomentuj

