ASTOR. Jak pięnie być sobą

Kolejny miły poniedziałek. Tym razem listonosz odwiedził mnie z wyczekiwaną w niecierpliwości paczuszką od ASTOR. Jak wiecie wygrałam w konkursie ASTOR Ambasada Piękna, mój blog dostał wyróżnienie za artykuł i recenzje kosmetyków tej właśnie marki. Niesamowite szczęście i radość że ja zwykły szaraczek został doceniony. Dzisiaj się to utwierdziło przyszła paczuszka kosmetyków a w niej:

* Niesamowita elegancka szminka Attractive Coral 403 – Moistrizing Lipstick kolor fantastyczny ale bardzo odważny

* Eye Artist mini paletka cieni do powiek600 Gelato In Milano (Lody w Mediolanie) tak właśnie wyglądają te cienie słodkie ale jednak z nutką chłodu

* Eyeliner w pisaku, Perfect Stay 24h, nie ukrywał że właśnie eyelinera brakowało w mojej kosmetyczce 🙂 kredką nie wszystko da się zastąpić 🙂

* Maskara Seduction Codes kolor niebieski. Ciekawa maskara szczerze nie widziałam jej nigdzie w sklepach ale fajny kolor myślę że do moich niebieskich oczu niebieska maskara sprawdzi się w wakacje

* No i marzenie spełnione maskara BIG & Beautigul B Fly, SUPER chodziła za mną jakiś czas miałam ochotę ją kupić ale ASTOR spełnił jedno z moich marzeń 😀

* Na koniec lakier Quick’n GO! schnący w 45 sekund. Śliczny landrynkowy kolorek jakby pomarańcz ale stonowany pastelowy 🙂

Obrazek

No i co dziewczyny? Warto czasem wziąć udział w konkursie a nie na starcie uważać że się nie da, nie nadaję się, nie jestem wyjątkowa by wybrano mnie, takie myśli chodziły mi po głowie zgłaszając się do konkursu ASTOR jednak jak widać czasem możemy się grubo pomylić. Z kosmetyków jestem mega zadowolona !! Bardzo dobra firma doceniła moje starania, dostałam niesamowity prezent który nie mogę się doczekać aż go przetestuje!

Dziękuje marce ASTOR raz jeszcze za docenienie moich starań no i za tak super paczuchę!

Obrazek

Obrazek

 

One Comment Add yours

  1. zaciszekuchni pisze:

    Wow chętnie przetestowałabym sobie lakier i ten błękitny tusz:)

Skomentuj

