ANATOMOCALS kosmetyki już u mnie :D

Oj listonosz i kurier jak mnie wszyscy dziś rozpieszczają 🙂 Przed momentem u moich drzwi zawitał kurier, nie spodziewałam się już dziś nikogo a tu proszę. Kolejna wygrana paczuszka już dziś u mnie :D. Zestaw kosmetyków ANATOMICALS zestaw relaksacyjny. Jeszcze dobrze nie zdążyłam odpakować pudełeczka a już piękny zapach unosił się w powietrzu. W skład zestawu wchodzi sól do kąpieli, antystresowa maska do twarzy, świeczuszka 🙂 oraz poducha dmuchana z przyssawkami idealna do wanny :d Zestaw idealny, pięknie pachnie różami, łąką świeżością. Od samego zapachu stres zanika. Niesamowita niespodzianka, super prezent i kolejna wygrana do kolekcji. Ochhh jak ja to uwielbiam 😀

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Skomentuj

