Sleek Line Shampoo repair – Cudowne odkrycie !

Moje włosy są bardzo wymagające, nie każdy szampon im pasuje, mam swoje 2 wybrane które stosuje na przemian, ale szukałam czegoś  nowego i WoW no i znalazłam. Rewelacyjny szampon z linii Sleek Line, szampon z jedwabiem, do włosów suchych i zniszczonych. Zastanawiałam się nad nim długo bo nie wiedziałam czy będzie dobry, czy spasuje moim włosom, czy to i tamto. Kupiłam go w drogerii ekobieca.pl za niecałe 12zł za 1 litr. Szampon ponoć z salonów fryzjerskich, ale co piszą to ja to biorę przez pół. No ale się skusiłam, cena i pojemność ok trochę o nim poczytałam i nie znalazłam złych opinii więc wzięłam i nie żałuje, i wiem że on będzie mi towarzyszył długi czas 🙂

Zapach rewelacyjny świeży delikatny jakby bawełna z gumą balonową, takie mam skojarzenia. konsystencja jak to przy szamponach, w trakcie mycia głowy zapach rozchodzi się na całą łazienkę a nawet i dalej. Po spłukaniu włosy natychmiastowo stają się delikatniejsze, miękkie i delikatne. Po wysuszeniu włosy lśnią, nie puszą się i wyglądają jak po wyjściu od fryzjera. Z reguły włosy myłam do drugi dzień, przy tym szamponie głowa nie przetłuszcza mi się tak a włosy pachną nadal już 3 dzień! Jest to moje kolejne odkrycie które polecam każdemu!! Szampon rewelacja, niestety odżywki już nie było w magazynie ale przy najbliższej okazji zamówię odżywkę do kompletu, po zestawieniu ich razem napewno efekty będą jeszcze lepsze.

Żałuje tylko że nie popatrzyłam za butlą z dozownikiem, myślę że napewno jest gdzieś taka, bo litrową ciężką butelką źle się szamponu używa. I teraz już wierzę że może on być stosowany w salonach jest on naprawdę rewelacyjny!!

Obrazek

Obrazek

Obrazek

 

2 Comments Add yours

  1. Gosia D. pisze:

    akurat na stoisku w Galerii Handlowej zauważyłam ten szampon, całą serię zresztą. Szampon kosztuje 18,90 zł

    1. asiamonka pisze:

      No to muszę wybrać się po brakującą odzywkę 🙂

Skomentuj

